Friday, August 31, 2012

Mere Dost Ki chut

Jab sara ne muje apne sath jane k lye insist kia tu me sajh gai thi k uska motive kia hai coz wo mujse apni group sex ki khawish ka izhar kr chuki thi. Sach tu yeh tha ka ander se me b excited thi but jhijhak ki waja se nai btaya or uske sath jane k lye razi ho gai but usay show nai kia k me samjhchuki hun. Khair hum dono uske boy friend k flat pe pohanch gai wo pehle se hamara wait kr raha tha uska naam aamir tha. Wo dono beth k drink kane lag gaye mene b unke insist karne pr drink kia. Raat kafi ho chuki thi wo donoo ik doje ko kissing krne lag gaye sath sath aamir sara k mammay daba raha tha or sara uske lun ko sahla rahi thi phir usne aamir ki shirt uttar di me ye dekh k uth gayi or sone k lye lait gai but neend kaha ani thi me tu kan akhion se unhe dekh rai thi. Phirsara neeche beth gai or aamir ka lun bahir nikal kr choosne lagi wo pura lun moo me dal kr maze le rai thi sath sath wo uske tattoo ko daba rai thi me ye sab dekh k full garam hochuki thi meri phudi se pani nikal raha tha. Phir un dono ne apne full kapre uttar diye or ik doje se lipat kr pyar kissing krne lag gaye phir sara sofa per tangain khol kr beth gai or aamir neeche beth kr usay uski phudi chatne lag gaya wo khud apni phuddi khol khol ka usay chatwa rai thi sath apne mammo ko dabba rai thi or ahhhhhh ohhhhhhhhh hai sona maza a raha hai keh rai thi or mera pora badan ye dekh kr jal raha tha kyunk muje kabi mere boy friend ne lick nai tha kia. 20 min tak phudi chatwane k bad wo dono b bed per a gaye me khush ho gai k ab ye muje b dawat de ge pr nahi aamir ne sara ko lataya or uske poray badan ko chomne or chatne lag gaya or sara aamir ko keh rai thi hai jano tum lajawab ho I love u sona. Ye sab dekh k mera dill unke sath shamil hone ko betab tha pr me hesitation ki waja se keh nai pa rai thi or bebas ho k apni phuddi ko ragar rai thi. Phir sara ik min ka keh kr wash room chali gai ab me or aamir bed per akele the achanak aamir ne apni tang meri tang per rakh di me bari khush hoi but soti bani rahi phir usne apne hath mere pait pr rakh dia me phir b na hilli tu usne hath mammo per rakh dia ab tu me bechain ho gai wo mere mamay dabane lag gay tu muj se raha nai gaya or mene ankhain khol di or us sa lipat gait u wo hans para or mere honton ko chumne lag gaya or mamao ko dabane lag gaya phir usnemeri kameez utar di or bra b or mere mammo per hath phrine lag gaya tu mene usko pakar apna mamma uske moo me dal dia or kaha plz meri jawani ko loot lo wo dono hatho me mammay pakar k unhe chosne lag gaya meri nazar pari tu sara hame dekh rai thi pehle tu me ghabra gai pr wo hans kr hamray pass a gai or kaha don’t worry dear just enjoy. Phir sara ne meri shalwar uttar di or panty b or meri tangai khol kr fingering krne lag gai mera tu an gang nach utha phir aamir ne apna lun mere moo me dal dia tu me nadido ki tarah use chosne lag gayi mene is se pehle kabi sucking nai thi ki muje bara maza araha tha ab sara ne meri phudi chatni shoro kr di ufffffffffff kia maza thaw o mere dane ko choss rai thi or me ahhhhhhhhhhhh oh yes I love it keh rai thi. Phir aamir nesara ko peeche kia or wo meri phudi chatne lag gay sara ab beth kr hame dekh rai thi or sath apni phuddi me fingering kr rahi thi phir aamir ne meri tangain uthai or apna mota or lamba lun meri phudi per ragra me bechain ho gai or uske lun ko dekh rai thi k kab wo andar jae ab sara pass ai or aamir ka lun pakar ker meri phudi me dal dia aamir dhake mar mar kr andar bahir kr raha tha os sara uske tattoo se khail rahi thi. Muje bara maza a raha tha 15 min isi tarha chodne k bad usne muje ghori banaya or dobara chodna shoro kr dia or muje sara ki phudi chatne ko kaha tu wo mere agay a kr lait gai or me uski raseeli phudi chatne lag gai 25 min bad me chutne wali ho gayi tu aamir neapni speed or barha di or me chut gai. But wo nai chutta tha ab usne sara ko lata kr uski tangain uthai or apna lun uski gand me ghussa dia sara ko dard hoa but usne roka nai ab wo zor zor se uski gand mar raha tha or wo apne dane ko ragar rahi thi tu mene uski phuddi me apni 2 unglian dal kr uski phuddi marna shoro kr di wo ohhhhhh yes oh yessssss fuck my ass oh so sweet keh rahi thi 20 min tak uski gand marne ke bad aamir ne lun bahir nikala or muth marne laga or phir sari mani hum dono k mammo pr phank di.

No comments:

Post a Comment